Marketing tanácsadás
A marketing tanácsadás célja megtalálni a vállalkozások számára a növekedés forrását vagy az elakadás okát.
A tanácsadási folyamat során feltérképezzük a termék/szolgáltatás porfóliót, elemezzük a versenytársak piaci tevékenységét, marketing stratégiáját. Összevetjük a cég és a versenytársak árazási gyakorlatát. Elkészítjük a cég SWOT elemzését. A stratégiai célok meghatározása után következik a marketing kommunikációs terv elkészítése. A marketing terv magába foglalja azokat a kommunikációs csatornákat és üzeneteket, melyek leghatékonyabban segítik a célok elérését.
Biztos hallott már a pillangó hatásról. E szerint, egy pillangó egyetlen szárnycsapása a Föld egyik oldalán, tornádót idézhet elő a másikon. A sikeres cég/márka építésben is megtapasztalhatjuk ezt. Egy jól megválasztott apró lépés sokszoros eredményt hozhat. Hiszem, hogy marketingesként az a legfontosabb feladatunk, hogy ezeket a szárnycsapásokat létrehozzuk.
Tanácsadókánt célom megtalálni minden fejlesztendő cégnél azokat az apró lépéseket, melyek igazán nagy eredményt hoznak!
Keressen, ha szeretné, hogy az Ön cégénél is érvényesüljön a pillangó hatás!
Szakmai önéletrajz – Szöllősy Ágnes
Azóta is marketing területen dolgozom, és büszke vagyok, hogy az általam képviselt márkák és termékek (Piazza D’oro kávé, Brise légfrissítő, Pronto bútorápoló, CitiBusiness, Senseo és Philips konyhai készülékek, epilátorok, elektromos borotvák, porszívók) piacvezető vagy meghatározó piaci pozíciót értek el. Számtalan márka, termék és termékkategória bevezetésén vagy újra bevezetésén dolgoztam (Vileda, Piazza D’oro, Saeco, Senceo, Craftunique). A Philips régiós marketing managereként a Saeco Csehországi újra bevezetése volt az egyik legnagyobb sikerem.
Szakmai erősségem a termék, a cég és a piac holisztikus megközelítése, mert hiszek a szakmai alapok (termék, ár, eladási csatornák, SEO) erejében, mely a marketing kampányok hatékonyságának záloga. Munkamódszerem alapja a strukturált piac megközelítés és az erre épülő stratégia, pontos célcsoport meghatározás és a célcsoportot biztosan és hatékonyan elérő kommunikáció.