Marketing tanácsadás

Szakmai önéletrajz – Szöllősy Ágnes

A kereskedelmi szakközgazdász diploma megszerzése után a Gorenje hazai képviseletének megnyitásában segédkezett, majd egy hatékonyság növeléssel foglalkozó tanácsadó cégnél dolgozott, mielőtt egy nemzetközi ösztöndíj elnyerése lehetőséget adott, hogy az Egyesült Államokban tanulhasson és az elsők között szerezhessen Magyarországon MBA diplomát 1992-ben.

Azóta is marketing területen dolgozik, és büszkén mondhatja el magáról, hogy az általa képviselt márkák és termékek (Piazza D’oro kávé, Brise légfrissítő, Pronto bútorápoló, CitiBusiness, Senseo és Philips konyhai készülékek, epilátorok, elektromos borotvák, porszívók) piacvezető vagy meghatározó piaci pozíciót értek el. Számtalan márka, termék és termékkategória bevezetésén vagy újra bevezetésén dolgozott (Vileda, Piazza D’or, Saeco, Senceo). A Philips régiós marketing managereként a Saeco Csehországi újra bevezetése volt az egyik legnagyobb sikere. Termék tapasztalatai saját blogjában is megosztja.

Szakmai erőssége a termék, a cég és a piac holisztikus megközelítése, mert hisz a szakmai alapok (termék, ár, eladási csatornák, SEO) erejében, mely a marketing kampányok hatékonyságának záloga. Eredményes munkamódszerének alapja a strukturált piac megközelítés és az erre épülő stratégia, pontos célcsoport meghatározás és a célcsoportot biztosan és hatékonyan elérő kommunikáció.
Szöllősy Ágnese-Ledger Kft. marketing tanácsadó
Kérdése merült fel, vagy további információkat szeretne megtudni szolgáltatásainkról? Lépjen kapcsolatba velünk! Elérhetőségeinket a kapcsolat menüpont alatt találja.